U četvrtak 14. i petak 15. ožujka 2013.g. u Inovacijskom Inkubatoru iNavis centra u Šibeniku, održane su poslovne radionice na temu “Kako pristupiti norveškim tvrtkama” , te ” Poticaji za investicijske projekte i nova radna mjesta“.
Prvu radionicu vodio je Magnus Stendal iz norveške tvrtke Leiv Eiriksson Nyskaping AS predstavljajući poduzetnicima norvešku poslovnu kulturu koja je vrlo neformalna omogučavajući jednake mogućnosti na radnom mjestu uz otvorenost u komunikaciji i dostupnost informacija. Sudionici radionice mogli su iz konkretnih primjera saznati koji su standardni u norveškom poslovanju, prihvatljivi načini poslovne komunikacije, te kako pristupiti norveškoj tvrtci.
Druga radionica organizirana je s ciljem predstavljanja novosti koje donosi Zakon o poticanju investicija i unapređenju investicijskog okruženja koji ujedno predstavlja i novi zakonodavni okvir za ostvarivanja poticaja za investicijske projekte domaćih i stranih poduzetnika u Hrvatskoj. Ovim Zakonom regulirani su carinski i porezni poticaji, bespovratne novčane potpore kroz otvaranje novih radnih mjesta povezanih s ulaganjem, različite potpore neophodne za usavršavanje novozaposlenih djelatnika, te bespovratne potpore za kapitalna ulaganja.
Cilj radionice bio je istaknuti prednosti i poboljšanja u odnosu na dosadašnji Zakon kako bi se osnažilo poduzetništvo za nova ulaganja, te im se omogućila poticajna sredstva uz manja nova ulaganja i manji broj novootvorenih radnih mjesta.
Koji su opravdani troškovi investicije, koliki je maksimalan intenzitet potpore, koje su poticajne mjere, kakav je nadzor korištenja poticaja, te način izračuna maksimalnog intenziteta potpore u slučaju kada poduzetnici koriste različite izvore financiranja i imaju pravo apliciranja na različite izvore potpora, teme su o kojima se živo raspravljalo na radionici.. Zakon je predstavila predstavnica Ministarstva poduzetništva i obrta, gđa. Ljiljana Zajc, voditeljica Službe za potporu ulaganja i investicije.
Ispunjena dvorane Inovacijskog inkubatora još jednom je pokazala koliko je prisutan interes poduzetnika kako za nove investicijske projekte, tako i za predstavljanje na novim tržištima.
<< Back to Seminars